Entrevista cù l'imprese d'alta tecnulugia

U 25 di settembre di u 2022, a stazione di TV di Jieyang hà intrutu in a nostra cumpagnia per fà una intervista speciale è rapportu nantu à a nostra cumpagnia cum'è una Impresa d'alta tecnulugia in Jieyang.Questu hè senza dubbitu una affirmazione per i successi di a nostra cumpagnia in l'industria di l'Air Cooler. Mr.Yang Liangpan, Direttore di u Dipartimentu di R&D, hè statu intervistatu.

nutizie-(1)

Durante l'entrevista, u sgiò Direttore Yang hà introduttu brevemente chì a nostra cumpagnia hè stata stabilita in u 2001. Avemu u dirittu di l'impurtazione è l'esportazione di l'autogestione, cuncintrate ancu in a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a vendita è u serviziu chì anu horrored una eccellente impresa di tecnulugia privata in Cina.è una impresa di standardizazione di produzzione di sicurezza di terzu livellu in a pruvincia di Guangdong.Passatu u Sistema Internaziunale di Gestione di a Qualità ISO è a Certificazione di u Sistema di Gestione Ambientale.Hà accumpagnatu ancu u staffu di a stazione TV, hà visitatu è fotografiatu u nostru attellu CNC, attellu di stampaggio per iniezione, attellu di linea di produzzione, è magazzinu, etc.

万家达2
nutizie

In a sala di ricerca è sviluppu, u sgiò Direttore Yang hà mostratu a macchina multifunzione di novu sviluppu di a nostra cumpagnia chì integra a funzione di purificazione d'aria, rinfrescante, umidificazione.Ellu disse: In l'ultimi anni, a nostra sucietà insistia à l'innuvazione, a furmazione di u persunale rinfurzata, a capacità di ricerca è di sviluppu migliorata, lanciata continuamente novi tecnulugia è novi prudutti.Attualmente, avemu ottenutu più di 50 brevetti, chì hè un numeru di brevetti di Design, brevetti d'invenzione, brevetti di mudelli di utilità, etc. Wanjiada hè statu onoratu u titulu di "Guangdong High-tech Enterprise" in 2019, chì hà guadagnatu un postu in l'aria. industria più fresca.

nutizie-2

U nostru Direttore Generale, Mr.Huang Weidong hà dettu cum'è una impresa d'alta tecnulugia in a pruvincia di Guangdong, aderemu à a pulitica di sviluppu orientata à u mercatu, a qualità di u core, centrata in l'utilizatori. In u futuru, Wanjiada accelerà l'innuvazione indipendente. , cuntinuà a ricerca è u sviluppu in u campu di l'aria fresca, dedicà in a creazione di marca, avanzà a cumpetenza core è mantene a fede in ogni sforzu per u nostru serviziu di u cliente.
Cum'è rappresentante di una entrevista di l'impresa high-tech, hè un ricunniscenza di a ricerca scientifica, a tecnulugia è i rializazioni per Wanjiada, simu onorati è grati per a fiducia è l'affirmazione di u guvernu è di i media.In u futuru, Wanjiada hà da cuntinuà à esse nuvatori è solidu, è sviluppà più prudutti di alta qualità à u mercatu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022